Εμβολιασμός: Τα συμπτώματα με Pfizer και AstraZeneca

featured image

Η Ματίνα Παγώνη έδωσε διευκρινίσεις για τα συμπτώματα που προκαλούν τα εμβόλια της Pfizer και της AstraZeneca.

Για τα συμπτώματα μετά τους εμβολιασμούς για τον κορονοϊό και ειδικότερα από Pfizer και AstraZeneca μίλησε η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ Ματίνα Παγώνη.


[expander_maker more=»Διαβάστε περισσότερα» less=»…»]

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 👉👉 Η Ελευθερίου πήγε στην Μαλέσκου χωρίς εσώρουχα

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ 👉👉 “Survivor” – Να γιατί θ΄αργήσει να φύγει ο Ντάφυ. Οι 40.000 “Ταλιμπάν” και οι νίκες

Μιλώντας στην κρατική τηλεόραση και την εκπομπή «ΕΡΤ Σαββατοκύριακο», για το εμβόλιο της Pfizer, τόνισε η πλειοψηφία, το 85% με 90% δεν αισθάνθηκε απολύτως τίποτα. Όπως ανέφερε, κάποιοι αισθάνθηκαν έναν πονοκέφαλο ελαφρύ ο οποίος διήρκησε για δύο 24ωρα και ίσως κάποια δέκατα έως 37,5.


Όσο για το εμβόλιο από την Astrazeneca, σημειώθηκαν πυρετοί μέχρι 39 για δύο 24ωρα χωρίς κανένα άλλο σύμπτωμα παρά μόνο κάποιες μυαλγίες στο σώμα.

«Είναι θέμα οργανισμού», ξεκαθάρισε, εξηγώντας πως σε όλα τα εμβόλια υπάρχει τοπικός πόνος για 10 ημέρες στο σημείο όπου έγινε ο εμβολιασμός.

«Μετά όμως, από τρία 24ωρα η πλειοψηφία δεν είχε κανένα απολύτως πρόβλημα. Είναι θέμα οργανισμού για το πώς θα αντιδράσει κάποιος, όχι θέμα ηλικίας», σημείωσε η κυρία Παγώνη, επαναλαμβάνοντας πως το σύμπτωμα είναι φυσιολογικό και δεν πρέπει να γεννά ανησυχία.

«Όλοι συνειδητοποίησαν πλέον ότι για να βγούμε από αυτή την περιπέτεια, πρέπει να εμβολιαστούμε γιατί αυτό είναι το πρώτο όπλο που έχουμε και μετά είναι οι θεραπείες και τα φάρμακα», ανέφερε η Ματίνα Παγώνη.

[/expander_maker]



[gs-fb-comments]

[fbcomments]



Επιστροφή στο trelokouneli.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.